بازدید رییس مجلس سنای ماداگاسکار از ایران خودرو خراسان

رییس مجلس سنای کشور ماداگاسکار به همراه سفیر ایران در آن کشور و جمعی از مقامات و مسوولان کشوری و استانی از ایران خودرو خراسان بازدید به عمل آوردند.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در این بازدید به همراه سناتور آمیدو رییس مجلس ماداگاسکار، دکتر منیری نیک سفیر جمهوری اسلامی ایران درماداگاسکار، دکتر جمشیدی مشاور حقوقی و اقتصادی سفارت ایران، دکتر شکوهی مدیر بازرگانی خارجی همیاری شهرداری در استانداری خراسان رضوی، مهندس فرشچی معاون توسعه گردشگری شهرداری مشهد و مهندس فامیلی رییس هیئت مدیره شهرک صنعتی چناران حضور داشتند.
در ابتدای این بازدید مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل شرکت، ضمن عرض خیرمقددم و خوشامدگویی به میهمانان،  مختصری از وضعیت شرکت ایران خودرو خراسان را برای حاضران تشریح نمود. سپس میهمانان از سالن های تولیدی شرکت بازدید کردند. در پایان این بازدید سناتور آمیدو، با تشکر از میزبانی خوب شرکت ایران خودرو خراسان و مهندس زاهدی فرد گفت: اگر بخواهم در یک جمله کوتاه و مختصر ماحصل سفر خود و بازدید از ایران خودرو خراسان را بیان کنم، باید بگویم وحدت، افتخار و توانایی را در این بازدید مشاهده نمودم.
لازم به ذکر است، ماداگاسکار کشوری جزیره‌ای واقع در اقیانوس هند، در کنار سواحل جنوب شرقی آفریقا است. پایتخت آن شهر آنتاناناریوواست. ماداگاسکار چهارمین جزیرهبزرگ جهان است.جمعیت آن ۲۲ میلیون نفر و زبان‌های رسمی این کشور مالاگاسیو فرانسویاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran