بازدید اولين دارندگان محصول هايما توربو شارژ از فرآیند تولید ايران خودرو خراسان

در راستای تکریم مشتریان، با هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو، اولين سري از خريداران خودروي هايما توربو شارژ به اتفاق خانواده، از شرکت ايران خودرو خراسان بازديد و از نزديک در جريان فرآيند توليد اين محصول  قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي شرکت ايران خودرو خراسان، مدير واحد کيفيت اين شركت با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي فرهنگ مشتري مداري و در راستاي منويات مديريت ارشد گروه، شركت ايران خودرو خراسان، افتخار ميزباني تعدادي از هموطنان عزيزي را بر عهده داشت که اولين سري توليدات خودروي هايما توربو شارژ را خريداري کرده بودند.
مهندس کمالي افزود: ميهمانان با حضور در شرکت از نزديک با فرآيندهاي مختلف  توليد اين خودرو در سالن هاي بدنه، رنگ و مونتاژ آشنا شدند و همکاران ما نيز در سالن هاي مختلف توليد و در تمامي مراحل بازديد، پاسخگوي سوالات فني و تخصصي اين عزيزان بودند.                
وي در ادامه اظهار داشت: هدف ما در راستاي مسئوليت اجتماعي سازمان ، ضمن جلب رضايت هموطنان در استفاده از توليدات داخلي، ارتقاء تصوير ذهني از محصولات توليدي درسايت خراسان بود و مطمئن هستيم اين گونه اقدامات در جهت حفظ منافع سازمان تاثير به سزايي در ايجاد تصوير مثبت از گروه نزد مخاطبان و مشتريان خواهد داشت و بطور حتم پشتوانه‌ محکمي براي همکاران جهت افزايش و ارتقاي کيفي محصولات توليدي اين سايت خواهد بود.
لازم به ذکر است شرکت ايران خودرو خراسان يکي از بزرگترين شرکت هاي تابعه و توليدي ايران خودرو در  شرق کشور است که محصولات SUV گروه صنعتی ایران خودرو مانند سوزوکي گراند ويتارا و هايما s7 در آن توليد مي شود و بر اساس گزارش هاي منتشره شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، همواره اين محصولات در صدر جدول رده بندي کيفي قرار داشته اند.      
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran