ایران خودرو خراسان میزبان گردهمایی بخشداران و دهیاران

به مناسبت روز دهیار، گردهمایی بخشداران و دهیاران بخش های احمد آباد، مرکزی و رضویه در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، بیش از یکصد نفر از بخشداران و دهیاران شهرستان های مشهد روز سه شنبه ۱۲ تیرماه در شرکت ایران خودرو خراسان حضور یافته و پس ازبازدید روند تولید این شرکت در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیران مجموعه شرکت نمودند.
در این مراسم مهندس زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و معرفی اجمالی مجموعه، در خصوص اهمیت حضور شرکت در منطقه مطالبی مطرح کردند.
وی در بخشی از سخنان خود به نقش اقتصادی شرکت تحت مدیریت خود در محیط پیرامونی اشاره کرد و گفت: شرکت ایران خودرو خراسان منشاء خدمات فراوانی در منطقه شده که می توان به ریشه کن کردن بیکاری در منطقه و جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستاهای پیرامونی به شهرها اشاره کرد.
زاهدی فرد با اشاره به اشتغالزایی شرکت ایران خودرو خراسان در منطقه افزود: ایران خودرو خراسان با ایجاد اشتغال موجب امنیت اقتصادی پایدار تا شعاع ۷۰ کیلومتری خود شده که از دستاوردهای بزرگ مجموعه محسوب می گردد. ایشان در پایان سخنانش از بخشداران و دهیاران منطقه خواست که با همبستگی و در سایه تفاهم و تعامل باعث مرتفع نمودن و ریشه کن کردن مشکلات پیش آمده در عرصه تولید شویم. در ادامه این مراسم بخشداران بخش های احمدآباد، مرکزی و رضویه ، ضمن ایراد سخنرانی، وجود شرکت ایران خودرو خراسان را موجب امنیت و رونق اقتصادی منطقه دانستند و از میزبانی آن شرکت برای برگزاری این مراسم قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran