ایران خودرو خراسان مصمم در داخلی سازی تولیدات

شرکت ایران خودرو خراسان  داخلی سازی قطعات محصولات تولیدی خود را فراتر از ۳۰درصد دنبال می کند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ مدیر واحد مهندسی ایران خودرو خراسان با بیان این مطلب گفت:  در پروژه همکاری با شرکت خودرو سازی هایما ، هدف  ما در داخلی سازی قطعات فراتر از الزامات قانونی است.
مهندس زروندی  اظهار داشت: در تولید حدود ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S7 با موتور ۲۰۰۰ سی سی ۲۰درصد قطعاتش از تولیدات داخلی استفاده شد و در تولید مدل توربوشارژ این محصول نیز این روند ادامه یافت به طوری که هم اکنون به داخلی سازی ۳۰درصدی در این خودرو دست یافته ایم و در حال حاضر در مرحله کسب مجوزهای مربوطه از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم.
وی در ادامه با اشاره به تولید خودروی هایما S5  که تنها یک ماه از تاریخ تولید انبوه آن می گذرد افزود:  اقدامات لازم جهت داخلی سازی این محصول تا سطح ۲۰ درصد در حال انجام است به طوری که در سفارش گذاری از شرکت هایما قطعات داخلی سازی شده از لیست حذف شده اند.
مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان در پایان اظهار داشت: داخلی سازی قطعات محصولات تولیدی در ایران خودرو خراسان، با توجه به کاهش تعرفه های وارداتی و عدم وابستگی به خارج از کشور از مقوله های مهمی است که به آن توجه ویژه ای می شود، هرچند  توان و تمایل قطعه سازان داخلی به تولید این گونه قطعات که نیازمند تکنولوژی های روز و رعایت استانداردهای لازم در جهت حفظ کیفیت محصولات تولیدی است باید مد نظر قرار گیرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran