ایران خودرو خراسان به عنوان برند برتر استان معرفی شد

در ششمین همایش نشان تجاری (برندینگ) که در سالن کنفرانس ساپکوی مشهد برگزار شد، شرکت ایران خودرو خراسان برای دومین سال متوالی  به عنوان یکی از برندهای برتر استان در حوزه صنعت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این همایش با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر مشهد ، رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت استان و مدیران شرکت های برتر استان با رویکرد حمایت از برند ملی، به همت انجمن مدیران صنایع خراسان و با همکاری اتاق بازرگانی مشهد، تشکل های وابسته به اتاق، اتاق اصناف، شرکت شهرک های صنعتی و حمایت و نظارت استانداری و سازمان صنعت و معدن و تجارت برگزار شد. 

 استاندار خراسان رضوی در این همایش با اشاره به اینکه ظرفیت ها و کالاهای تولیدی زیادی در استان وجود دارد که از کیفیت بسیار بالا برخوردار و قابلیت تبدیل شدن به یک برند را داراست اظهار داشت: در کنار تقویت این برندها می تواند توان و ظرفیت مجموعه از شرکت ها و واحدهای تولیدی را در کنار هم قرار داد و از آن برندهایی با قابلیت های بالای منطقه ای و جهانی و به تاکید رهبر معظم انقلاب برندهایی ثمربخش و مثبت ایجاد کرد.

در ادامه خانم علیرضائی، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برندسازی در کشور و استانی که دارای صنایع رو به توسعه هستند، جای کار دارد و هر چقدر توسعه در جایی معنی داشته باشد برندسازی هم به دنبالش هست.
علیرضایی در ادامه افزود: برند صرفا یک فعالیت درون سازمانی و درون بنگاهی برای یک محصول یا فراورده یا خدمت نیست بلکه در واقع برندسازی و توسعه حوزه برند به این برمی‌گردد که علاوه بر اینکه درون سازمان فعالیتهای جدید و مدرنی را آغاز می‌کنید، بتوانید در عرصه بین‌المللی هم رقابت‌پذیر باشید. بنابراین، حضور در عرصه‌های بین‌الملل یکی از شاخص های توسعه برند است.
در پایان همایش با معرفی برند های برتر استان خراسان رضوی معرفی در بخش صنعت به ۱۹ شرکت تندیس و لوح تقدیر برند برتر اهدا شد که شرکت ایران خودرو خراسان نیز به عنوان برند برتر در صنعت استان معرفی و تندیس و لوح تقدیراین عنوان به مهندس زاهدی فرد مدیرعامل شرکت اهداء شد. 

 گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان در سال گذشته و در پنجمین همایش نشان تجاری برتر نیز موفق به کسب نشان برند برتر استان شده ‌بود. در این همایش یک روزه دوره های آموزشی توسط اساتید بنام در حوزه برند نیز برای علاقمندان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran