ایران خودرو خراسان؛ غرفه برترنمایشگاه پیشنهادهای گروه صنعتی شد

در هفتمین نمایشگاه تخصصی پیشنهادها و دستاوردهای کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، غرفه ایران خودرو خراسان به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این نمایشگاه به پاس قدردانی از کارکنان و تلاشگران نمونه و خلاق گروه صنعتی ایران خودرو، هم زمان با ۲۷مردادماه، سال روز تاسیس گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور ۹شرکت و ۱۳معاونت های گروه صنعتی در محل موزه ارتباطات برگزار شد.
در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفتم آقایان ملکی طهرانی، قائم مقام ارشد مدیریت عامل گروه صنعتی، انتظاری مقدم، معاونت منابع انسانی، ناقدی قائم مقام مدیر عامل در حوزه تولید و سایر مدیران و مسوولان و نمایندگان شرکت های گروه حضور داشتند و تعداد ۲۲غرفه دستاوردهای کارکنان خود در زمینه های مختلف از جمله سیستم های نرم افزاری، ساخت دستگاه های تست و عیب یابی، طراحی بهینه قطعات مورد استفاده در خطوط تولید و یا داخلی سازی آنها به نمایش گذاشتند.
 مهندس ملکی طهرانی، قائم مقام ارشد مدیریت عامل درسخنرانی افتتاحیه نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به شرایط بازار و تولید با حداقل سود از دست اندرکاران نظام پیشنهادها خواستند تا نظام پیشنهادها را به سمتی ببرند که با بهره وری بالا از هزینه های تولید کاسته شده تا با استمرار دوام حضور شرکت آن را به آیندگان واگذار کنیم.
پس ازآیین افتتاحیه، مهندس ناقدی قائم مقام مدیرعامل در حوزه تولید، در بازدید از غرفه های نمایشگاه، درمحل غرفه ایران خودرو خراسان نیز حاضر شد و گفت: حضوردرغرفه شما به خاطر پیشنهادهای نو و تازه ای که دارید من را به وجد می آورد. مشتاق هستم ببینم که همکاران خراسانی ما چه چیز جدیدی به ارمغان آورده اند.
هیتر تشعشعی رنگ، سردکننده تابلوهای برق، شیلنگ هیتردار دستگاه چسب زنی شیشه، کنترلر جیگ مین بدنه سازی، شارژر تستر گاز کولر، تستر تجهیزات الکترونیکی درب خودرو و… از جملهمهمترین تجهیزاتی بود که درغرفه ایران خودرو خراسان با استقبال مخاطبان مواجه شد.
در روز پایانی نمایشگاه، تعداد دو شرکت گروه و سه معاونت بر اساس معیارهایی چون غرفه آرایی، ارایه توضیحات جامع و بازخورد مناسب بازدیدکنندگان به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند که در این بین غرفه شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان غرفه برتر انتخاب گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran