اجرای طرح نذر فرهنگی کتاب در روستاهای محروم کشور

با جمع آوری کتاب های اهدایی کارکنان شرکت های گروه صنعتی و توزیع آن در بین روستاهای محروم کشور، نخستین مرحلهطرح نذر فرهنگی کتاب به مرحله اجرا درآمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیران و مسوولان مرتبط خراسان جنوبی، طرح نذر فرهنگی کتاب گروه صنعتی ایران خودرو در شش روستای خانکوک ، برون، خانیک، انارستانک و فتح آباد از روستاهای توابع شهرستان فردوس به اجرا درآمد.
در اجرای این طرح مدیریت مسوولیت پذیری اجتماعی شرکت ایران خودرو، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان، بخشدار شهرستان فردوس، مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردوس و دهیاران و اهالی روستاهای مذکور حضور داشتند که با استقبال گسترده همراه بود.
با هماهنگی های انجام شده، شرکت ایران خودرو خراسان برای هر یک از این روستاها ، کتابخانه هایی خریداری و در مکان های مورد استفاده اهالی مستقر گردید ، سپس کتاب های جمع آوری شده از همکاران شرکت های گروه صنعتی به این روستاها منتقل و در کتابخانه های تعبیه شده قرار گرفت.
مدیریت مسوولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو با توصیف موفقیت آمیز اجرای این طرح گفت: این طرح به صورت دایمی برقرار بوده و همکاران شرکت های گروه می توانند کتاب های اهدایی خود را در اختیار واحدهای روابط عمومی شرکت های خود قرار دهند تا با برنامه ریزی مناسب در سایر روستاهای محروم کشور نیز توزیع شود. 
سرکار خانم دکتر رضایی با اشاره به این که مقوله مسوولیت پذیری اجتماعی یکی ازمهمترین برنامه های تاکیدی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو می باشد،از پیاده سازی ساختاری و مدون اجرای طرح های مسوولیت پذیری اجتماعیدر سطح شرکت های گروه صنعتی خبر داد و افزود: سعی خواهیم کردبرنامه های مختلف اعم از فرهنگی ، اجتماعی و خصوصا اشتغال زاییرا در مناطق محروم کشور به مرحله اجرا در اوریم و در این راه انتظار داریم تمامی شرکت های گروهدر این مقوله مهم مشارکت نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran