آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرزندان برگزیده ایران خودرو خراسان برگزار شد

نخستین جشنواره فرزندان برگزیده شرکت ایران خودرو خراسان با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مراسم با شکوه هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر، در روز جمعه دوازدهم بهمن ماه با حضور مدیران و مسوولان ارشد سازمان و فرزندان شرکت کننده در جشنواره و والدین ایشان و با برگزاری برنامه های ویژه جشنواره  در سالن همایش های ساپکوی  مشهد برگزار شد.

در مراسم آغاز برنامه های جشنواره پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسوول روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان دبیر جشنواره،  توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده جشنواره نخست ، اهداف برگزاری و هم چنین داوری جشنواره به حاضران ارایه دادند.

بذری، تقویت و توسعه حلقه ارتباطی سازمان با کارکنان و خانواده محترم ایشان و بالعکس، شناسایی استعدادهای فرزند همکاران در زمینه های مختلف علمی ، پژوهشی ، هنری، قرآنی، ورزشی و مشارکت های اجتماعی، ایجاد انگیزه برای رشد قابلیت ها و استعدادهای فرزندان همکار با  تجلیل و تقدیر از ایشان با  حضور مدیران ارشد سازمان، شناسایی و معرفی فرزندان برتر جشنواره داخلی به جشنواره فرزندان برگزیده گروه صنعتی و معرفی فرزندان برگزیده همکار به سایر شرکت ها ی صنعتی استان و حتی کشور برای برگزاری مسابقات بین سازمانی را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد.

در ادامه مهندس کمالی ، معاونت مدیریت محترم عامل و عضو هیات مدیره در سخنانی با اشاره به اینکه ایران خودرو خراسان در نظر دارد که خانواده ها را در مسایل مربوط به شرکت شریک نماید و این موضوع چند سالی است که رشد پیدا کرده و برای آن برنامه ریزی شده است، شرکت ایران خودرو خراسان سعی کرده است با نشان دادن فضای خانوادگی تا حدودی افراد خانواده  را در مباحث مربوط به شرکت مشارکت دهد زیرا هسته روحیه همکار برمی گردد به شرایطی که در خانه برایش فراهم است .

در ادامه این مراسم با هنرنمایی  سه نفر از فرزندان همکار ادامه یافت.  خانم کیانا مهدی پور فرزند همکار رشید مهدی پور با اجرای سنتور، خانم اسما فرازفر فرزند همکار حسن فرازفر با اجرای برنامه ویولن و خانم زهرا صالحی منش فرزند  همکار کامیار صالحی منش با ترسیم نقاشی خودروی هایما اس ۵ بر روی بوم در طول زمان برگزاری برنامه و اهدای آن به مدیر عامل ایران خودرو خراسان لحظات شادی را برای حاضران رقم زدند.

پخش گزارش های تصویری از خانواده تعدادی از فرزندان برگزیده در بخش های مختلف که قبلا با حضور همکاران  روابط عمومی در منازل همکاران  تهیه شده بود و هم چنین گزارش تصویری از فرزند برتر ایران خودرو خراسان از برنامه های جذاب دیگر جشنواره بود که مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان نیز  با حضور مدیران و مسوولان ارشد سازمان در جایگاه، لوح تقدیر و جوایز نفرات منتخب  بخش های مختلف جشنواره در رده های سنی مختلف و هم چنین تندیس ویژه به فرزند برتر ایران خودرو خراسان به ایشان اهداء شد. سایر فرزندان شرکت کننده  در نخستین جشنواره فرزندان برگزیده که موفق به کسب عنوان نشده بودند نیز با حضور در جایگاه  لوح تقدیر و هدایای خود را که برای ایشان در نظر گرفته شده بود دریافت کردند.

لازم به ذکر است شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان نخستین شرکت اقماری گروه صنعتی ایران خودرو مستقلا موفق به داخلی سازی و برگزاری این جشنواره نموده است. مستندات و افتخارات نفرات برتر این جشنواره در صورت دارا بودن شرایط لازم،  به دبیرخانه جشنواره فرزندان برگزیده  گروه صنعتی ایران خودرو ارسال خواهد شد.

امید است این اقدام ثمر بخش و تاثیر گذار که حاصل زحمات چندین ماهه همکاران ما در قسمت های مختلف است مورد رضایت کارکنان و خانواده ها  قرار گیرد و  از این فرصت پیش آمده برای رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان خود در بخش های مختلف بهره گیرند تا بتوانند در دوره های بعدی جشنواره با حضور قوی تر فرزندان خود، رتبه های برتر بخش های در نظر گرفته شده را از آن خود نمایند.

اسامی نفرات برتر به شرح ذیل می باشد:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran