آدم ها از آهن ها مهم ترند. اولین مرکز جوار کارگاهی فنی حرفه ای خراسان ۳ ساله شد.

سه سال پیش بود که اولین مرکز جوارکارگاهی فنی و حرفه ای خراسان رضوی توسط مدیر عامل ایران خودرو خراسان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مرکز آموزش این شرکت افتتاح شد.

شرکت ایران خودرو خراسان بعد از افتتاح این مرکز، با بازنگری در فرآیند آموزش و استاندارد سازی دوره ها، برنامه منسجمی برای توسعه مهارت کارکنان در نظر گرفت و مسابقات مهارتی عمومی و تخصصی داخلی و استانی را برگزار نمود و در پی آن مسابقات مهارت به درون ایستگاه های کاری این شرکت راه یافت.

ایران خودرو خراسان پس از بازگشایی این مرکز، توسعه و ارتقاء سطح مهارتکارکنان و رفع موارد کیفیمرتبط با کارکنان را دنبال می کند.

بر همین اساس و به مناسبت هفته ملی مهارت و با هدف تداوم و ارتقاء برنامه های مهارتی و بهره مندی از ظرفیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در سطح منطقه احمدآباد و در راستای معین اقتصادی در روز ششم مرداد ماه تیمی از واحد منابع انسانی ایران خودرو خراسان ضمن حضور در آن اداره کل و ارج نهادن به جایگاه مهارت، در این خصوص با مدیران این اداره تبادل نظر کردند.

در این جلسه مسئول آموزش منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان، با بیان اینکه پس از افتتاح مرکز جوارکارگاهی، این شرکت با همکاری آن اداره کل توانست از  تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره مند و در دو دوره گذشته مالیاتی، بخشی از هزینه های آموزش شرکت از این محل کسر گردد.

وی در ادامه افزود: برای کلیه دوره های مهارتی داخل شرکت گواهینامه فنی و حرفه ای صادر و در سوابق افراد لحاظ می گردد.

در پایان لازم به ذکر است جواز مرکز جوارکارگاهی این شرکت برای یک دوره سه ساله تمدید گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran