معرفی نفرات برتر دومین جشنواره فرزندان برگزیده شرکت ایران خودروخراسان

دومین جشنواره فرزندان برگزیده شرکت ایران خودرو خراسان با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مراسم با شکوه در روز پنجشنبه اول اسفند ماه با حضور مهندس زاهدی فرد مدیر عامل، جمعی از مدیران و مسوولان ارشد شرکت و فرزندان شرکت کننده در جشنواره و والدین ایشان و با برگزاری برنامه های ویژه جشنواره  در تالار همایش رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در آغاز برنامه های جشنواره پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، سید مجید خاتمی مدیر واحد منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان دبیر جشنواره،  توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده دومین جشنواره ، اهداف برگزاری و هم چنین داوری جشنواره به حاضران ارایه دادند.

در ادامه زاهدی فرد مدیر عامل شرکت به ایراد سخن پرداخت و گفت: با توجه به تمام کمبود ها و تحریم ها شرکت ایران خودرو خراسان با حمایت و همکاری مسئولان استان و کارکنان شرکت، توانست سال سختی را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه افزود: شرکت ایران خودرو خراسان سعی کرده است با نشان دادن فضای خانوادگی تا حدودی افراد خانواده  را در مباحث مربوط به شرکت مشارکت دهد زیرا هسته روحیه همکار به خانه و خانواده باز می گردد .

در ادامه سه تن از فرزندان کارکنان به اجرا برنامه پرداختند. دانیال محمد زاده با نواختن پیانو، علیرضا منجمی با اجرای کاتا و حرکات نمایشی تکواندو و خانم مریم نوری با اجرای دکلمه زیبا در خصوص موفقیت، لحظات شادی را برای حاضران رقم زدند.

در پایان نیز  با حضور مدیران و مسوولان ارشد سازمان در جایگاه، لوح تقدیر و جوایز نفرات منتخب  بخش های مختلف جشنواره در رده های سنی و هم چنین تندیس ویژه به فرزند برتر ایران خودرو خراسان به ایشان اهداء شد. سایر فرزندان شرکت کننده  در دومین جشنواره فرزندان برگزیده که موفق به کسب عنوان نشده بودند نیز با حضور در جایگاه  لوح تقدیر و هدایای خود را که برای ایشان در نظر گرفته شده بود دریافت کردند.

نخستین جشنواره فرزندان برگزیده شرکت ایران خودرو خراسان در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در سالن همایش های ساپکو برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran