حضور کارکنان ایران خودرو خراسان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی

راه پیمایان ۱۳ آبان  در قطعنامه پایانی :

راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان طاغوت را یک تکلیف دینی، آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: امروز همزمان با سایر نقاط کشور، راه پیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و کارکنان این شرکت ایران خودرو خراسان در شهر ملک آباد برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام فرمانبر امام جمعه ملک آباد به ایراد سخن پرداخته و گفت: راه حل تمام مشکلات کشور گوش فرا دادن و عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری است. در بخش دیگر مراسم عده از دانش آموزان دختر و پسر به اجرا سرود و دکلمه پرداختند و با خواندن قطعنامه توسط معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه احمدآباد مراسم به پایان رسید.

گفتنی است در شهر جدید بینالود هم این مراسم با حضور کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان  دوشادوش دیگر اقشار مردم برگزار گردید.

یوم الله سیزدهم آبان، یادآور سه حادثه عظیم و مهم تبعید امام خمینی در سال ۴۳ به بهانه سخنرانی اعتراض آمیز علیه کاپیتولاسیون، کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ بوده که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است و در سال جاری به دلیل تشدید توطئه ها و تهدیدات نظام سلطه به سرکردگی آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز ایجاد آشوب و فتنه در کشورهای منطقه، این روز اهمیت دو چندان یافته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran