حضور کارکنان ایران خودرو خراسان برای ششمین بار بر مزار شهدای گمنام

با حضور مدیریت عامل، مدیران، مسئوولان و جمعی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان و همچنین امام جمعه شهر ملک آباد و بخشدار بخش احمدآباد، آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام در شهر ملک آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ این مراسم که به رسم هر سال در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ایران خودرو خراسان در حوزه پیرامونی خود صورت می گیرد، امسال نیز بر مزار شهدای گمنام شهر ملک آباد برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام فرمانبر امام جمعه شهر ملک آباد در سخنانی عقب نشینی و ایجاد تفرقه در صفوف دشمن را از برکات خون شهدا و رهنمودهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری دانست.

وی در ادامه ضمن تشکر از بسیج ایران خودرو خراسان افزود: بابت برگزاری این حرکت مسئولانه باید از مهندس زاهدی فرد مدیر خدوم و انقلابی بزرگترین شرکت صنعتی استان که با خدمات خود جایی در دل های مردم منطقه پیدا کرده اند تشکر کرد.

در ادامه این مراسم مهندس زاهدی فرد، مدیر عامل ایران خودرو خراسان، برگزاری هر ساله این مراسم را بسیار پسندیده توصیف کرد و گفت: ما باید قدر دان شهدا باشیم که با جانفشانی در راه اسلام و میهن، امنیت و آسایش حال حاضر را به مردم و کشور هدیه کردند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه محترم ملک آباد و بخشدار احمدآباد افزود: برای ششمین سال به اتفاق همکاران در شرکت ایران خودرو خراسان  بر مزار این عزیزان حاضر می شویم، با توجه به شرایطی که  از سوی آمریکا به کشور و خصوصا صنعت خودرو تحمیل شده، سال سختی را در پیش خواهیم داشت، امیدواریم شرکت در این مراسم توشه راهی برای رسیدن به آرمان های انقلاب و گذر از شرایط کنونی باشد.

این مراسم با مداحی ، نوحه خوانی و سپس شستشوی قبور شهدا با گلاب ناب همراه با نثار شاخه گل و ذکر فاتحه به پایان رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran