برگزاری نخستین جشنواره توانمندی همسرهمکاران ایران خودرو خراسان

نخستین جشنواره توانمندی همسر همکاران با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان : این جشنواره در روز پنجشنبه  بیست و سوم خرداد ماه با حضور قائم مقام مدیر عامل، جمعی از مدیران، مسولان شرکت و خانواده همکاران در محل سالن ورزش برگزار شد.

در ابتدای مراسم  و پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مهندس خاتمی مدیر واحد منابع انسانی در خصوص برگزاری جشنواره و اهمیت تکریم خانواده ها به ایراد سخن پرداخت.

وی در ادامه، برگزاری  این جشنواره و دیگر برنامه ها از قبیل: اردوی خانوادگی، جشنواره غذا، جشنواره فرزندان برتر، هدیه سالروز ازدواج و توزیع سبد کالا را در راستای تکریم خانواده دانست و اضافه کرد یکی از دغدغه های مدیریت عامل مجموعه رسیدگی و تکریم خانواده همکاران می باشد و برگزاری این گونه جشنواره ها طبق نظر و مساعدت ایشان می باشد.

خاتمی اضافه کرد: در روزهای سخت تحریم و فشار که دامن گیر صنعت شده، داشتن یک خانواده بزرگ سختی ها را سهل و گذر از این دوران را با پشتوانه خانواده آسان می کند.

در بخشی دیگر یکی از داوران جشنواره که جزو مسئولین و داوران سازمان میراث فرهنگی،گردشگردی و صنایع دستی بود در خصوص برگزاری جشنواره ابزار رضایت کرد و افزود: انتظار این حد از مشارکت و تنوع محصولات را نداشتم. بیوکی در ادامه در خصوص نحوی قضاوت و امتیاز دهی توضیحاتی ارائه کرده و در ادامه به ارزیابی محصولات و سازه های شرکت کنندگان پرداختند.

در پایان مراسم داوران پنج اثر برتر را انتخاب نموده و با حضور مدیران ارشد شرکت جوایز ارزنده تقدیم نفرات برتر این جشنواره گردید.

لازم بذکر است این جشنواره همزمان با هفته صنایع دستی برگزار گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran